FANDOM

ZEGAR Z KUKUŁKĄ~~! 

Mephisto.Pheles.full.534894

Zegar z kukułką!

TheSweetHatsu jest użytkowniczką Vocaloid Wiki. Wszyscy ja kochają, lubią i szanują. Ma niesamowitą osobowość. Ludzie na Wiki nazywają ją "Matką", ponieważ jest dla nich jak matka, kochająca swoje dzieci. Według Oney jest Zbawicielem, jej starsza siostra, która także jest jej dzieckiem, jest lokajem Oneja. Ma "Mensza", co smuci wszystkich użytkowników Voca Wiki płci męskiej. 

Wygląd:Edytuj

Cudowna, piękna, została "Miss Polonia" w 2015 roku. Ma bardzo ładne stopy, codziennie o nie dba. Jest wysoka, szczupła, jej długie, falowane włosy opadają miękko na plecy. Ma przepiękne, niebieskie, duże, błyszczące oczy, kiedy ktoś spojrzy w ich głębię, zostanie pochłonięty przez Tartar.

Ciekawostki:Edytuj

Kocha tulić soje dzieci. Niestety Francio jest jeszcze mały i często robi kupę, to smuci Hacu, bo musi go przebierać, a on robi naprawdę dużą kupę.

Ma też nieposłuszne dzieci, np Nillster. Ciągle próbuje ją obalić mówiąc, że jest "bugiem" (tł. z gimb. bóg). Robi to ponieważ jest zazdrosny o Hacu, od dawna jest w niej zakochany. 

Jest personifikacją bogini piękna, Afrodyty. Zorientowała się, że tak jest, kiedy przyśniło się jej poprzednie wcielenie mówiąc jej iż jest "najpiękniejszą kobietą na Ziemi".

Francio często robi kupę, to dlatego, że je dużo fasolki. Ale jego ukochana matka Hacu mu jej nie zabierze, wie jak ją kocha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki