FANDOM

Peweł Alijew (ur. 14.08.1996, Ałmaty) to dziewiętnastoletni obywatel krakowskiego osiedla Kalinowego i brat Pietrka. Pracuje jako sprzedawca w sex shopie.

Jest homoseksualnym yaoistą. Jego idolem jest Nyan Cat; Peweł chciałby mieć tęczowe włosy, aby się do niego upodobnić, ale obawia się rozdwojonych końcówek. Kocha też One Direction i Justina Biebera; podobnie jak Kaśka całuje ich plakaty. Oprócz tego, uwielbia K-pop. Jego ulubione anime to Boku no Pico, a manga - Junjou Romatica. Fapie po nocach, oprócz tego podoba mu się jego własny brat.

WyglądEdytuj

Podobnie jak Pietrek, ma blond włosy i granatowe oczy. Jest strasznie chudy i ma dużo pieprzyków. Ma wielką bliznę z tyłu głowy (zasłaniają ją włosy), jest to blizna pooperacyjna - wbił sobie do głowy parę kawałków szkła jako dziecko. (Być może to jest powodem jego niezrównoważenia). Jedno z jego oczu jest sztuczne; Pietrek wybił mu je w samoobronie, gdy ten chciał go zgwałcić. Peweł uznał, że puste oczodoły nie są sweet i musi coś z tym zrobić. Ma 190 cm wzrostu, a jego rozmiar buta to 42. Najczęściej nosi rurki i różowe podkoszulki w połączeniu z podróbkami Vansów.

RodzinaEdytuj

  • R.I.P. mama i R.I.P. papa - rodzice, zginęli w wypadku samochodowym
  • Pietr Alijew - brat
  • Magda i KaLi - przybrane rodzeństwo
  • Anika Alijew - kuzynka
  • Ciukwy - kuzyni
  • Kuzyni z Rovaniemi
  • Kuzyni z Kioto
  • Kuzyni z Czeczenii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki