FANDOM

Nazwać To Korniki Zła czy Evilious Chronicles?

Rozterki użytkownika Francio30

Korniki Zła, czyli Polszowi Awędżersi, to organizacja non-profit zajmująca się torturowaniem i mordowaniem morderców zwierząt. Ma bardzo niehumanitarne metody, ale za to jakie skuteczne.

CzłonkowieEdytuj

Shinsaku MinekoEdytuj

Prezes organizacji, ta od snucia mrocznych planów i kierownik zamieszania. Mistrz Snucia Mrocznych Planów Światowej Klasy. Jako istota bezpłciowa ma bardziej otwarty umysł, do którego wpada więcej planów. Niektóre swoje ofiary przemienia w Utaite i przetrzymuje w burdelu w swoim pokoju.

Blond Yuurei ZombieEdytuj

Mścicielka swego psa Pimpka. Ninja (kunoichi), zastępczyni Shin. Też snuje mroczne plany. Cichy zabójca. Mistrz Machania Kataną Światowej Klasy. Należy do Akatsuki. Czasami nosi psie uszy, co wskazuje na to, że jest chimerą psa i człowieka. To sprawia, że ma bardzo ostre zęby i wrażliwy nos.

MisscatchreneEdytuj

Na końcu, ale nie ostatnia. Mścicielka swojej kotki Koty oraz kotka Hannibala. Szafka Kran zawiera mordercze rzeczy typu obcinaczki do paznokci, wyciskacze do cytryn, scyzoryk, cyrkle, igły, szpilki, inne niebezpieczne przedmioty oraz medykamenty. Mistrz Wymyślnych Tortur Światowej Klasy, najchętniej stosuje Glasgow smile i waterboarding. Wrodzona przebiegłość sprawia, iż można ją nazywać Stellą Holmes.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki