FANDOM

O, Fyne znowu zapomniała o chacie xDDD

Bardzo częsty cytat Fyne

Fyne-Q to Użytkowniczka Vocaloid Wiki. Potrafi robić .ust, więc należy jej się pełen szacunek. Obchodzi urodziny 2 stycznia i odczuwa ból, bo zaraz ukończy etap nastoletni. Jest autorką UTAU Julii, Lidii i Konrada (którego głos należy do jej brata).

Fyne.png

Aktualny avatar Fyne.

WyglądEdytuj

Fyne jest niewysoką (162 cm) dziewczyną o oczach, których kolor jest trudny do określenia - waha się pomiędzy zielonym a niebieskim, jednak w dowodzie zwyciężyła zieleń. Ma krótkie włosy koloru ciemny blond. Nie jest specjalnie szczupła, ale sama siebie określa jako "przeciętną" pod względem wagi.

Jej ciało jest pokryte mnóstwem pieprzyków - jeden na lewym ramieniu, trzy na lewym przedramieniu, jeden na lewym nadgarstku, dwa na prawym przedramieniu, jeden na prawym biodrze, jeden nad lewą brwią i niezliczoną ilość na łydkach. Na szczęście nie posiada żadnych trwałych blizn.

Najczęściej ubiera się w najzwyklejszy w świecie T-shirt i jakieś spodnie dresowe, ale jak gdzieś wychodzi, można ją zobaczyć w jeansach i koszuli w kratkę, ewentualnie grubym sweterku. Z jakiegoś powodu nienawidzi sukienek i spódnic, więc założenie przez nią czegoś takiego graniczy z cudem (czytaj: oznacza, że jest apel w szkole lub irytująca impreza rodzinna w postaci wesela).

Aktualnie siedzi na studiach z grafiki i zastanawia się, jakim cudem już opuściła szkołę. Ale w sumie to jest fajnie, bo wreszcie nie trzeba ukrywać bazgrania po zeszytach.

ZainteresowaniaEdytuj

  • Rysowanie
  • Granie w gry video
  • Zabawa UTAU
  • Wymyślanie historii swoich OC
  • Oglądanie kanału Discovery i Discovery Science
  • Czytanie książek fantasy
  • Wkurzanie brata

CiekawostkiEdytuj

  • Fyne razem z Mleczarzem, Potasu i Kran jako jedyni nie mają konta na Słodkim Flircie.
  • Dopiero raz zmieniła avatara. Baaaardzo nieaktualne dane.
  • Jej ulubioną serią gier jest Castlevania, lecz ostatnio bardzo zaczęła się interesować również BlazBlue.
    • Ma świra na punkcie jednej z postaci z Castlevanii, Waltera Bernharda. Ma nawet z nim avek!
  • Jak sama powiedziała, jej prawdziwe imię to Joanna.
  • Nie umie śpiewać. Ani trochę. Ale próbuje. Nie wychodzi.
  • Do nagrań voicebanków zabierała się milion pięćset sto dziewięćset razy, ale 99,9% i tak lądowało w koszu. Reszta po prostu nie jest publikowana.
  • Jej nick ma tyle różnych zdrobnień, przeróbek i sposobów na wymowę, że nawet nie umie stwierdzić, który jest poprawny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki