FANDOM

Alternatywny pseudonim Kran. DiDrzej Gimbo zajmuje się oprawą muzyczną jej życia - czy to UTAU covery, czy molestowanie keyboardu, czy zarażanie uszu postronnych AIDS. Do tej pory stworzył 2 dzieła. Niezbyt docenione. Gdyby urodził się wcześniej, to byłoby oczywiste, że to on wynalazł rock, techno (zwłaszcza UNTZ), Vocaloidy i inne takie. Taniec też. Michael Jackson, Elvis Presley czy Mick Jagger to kopiarze DiDrzeja Gimbo. Justin Bieber, One Direction czy The Wanted oraz discopolowcy go nie kopiują, na czym źle wychodzą. Co nie zmienia faktu, że rejestr górny wcale DiDrzejowi nie wychodzi.

HistoriaEdytuj

Urodziła się ok. 1825 roku, 23.05. W pierwszych latach życia nie robiła nic. Jednak to ona podarowała Mozartowi kolejny zegarek, zapoznała Gershwina z jazzem, była na pierwszym koncercie Chopina, podała tytuł Porom roku Vivaldiego, nie zdążyła również opatentować moonwalku zanim ten ciul Jackson go ukradł. Trudno. Później pojawiła się w nowej odsłonie, reprezentując techno. Uważa, że Skrillex skradł jej stajla. Tak bywa, życie.

LinkiEdytuj

Znajdź DiDrzeja Gimbo na innych witrynach!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki