FANDOM

Dżemek, Buła, Dżemor, Pszemeg, Pszemek, Przemek, Gała, Przemysław (oficjalnie) to znajomy i wróg Kran. Chodzili ze sobą do klasy przez 10 lat. Dżemek ma 13 lat (niecałe) i 175-180 cm wzrostu, co Kran uważa za niesprawiedliwe i chce go zabić. Fakt, że chce go zamordować wspomaga to, że dawniej była w nim zakochana, a on w przedszkolu się z niej śmiał. A jego mama miała sklep i miał dużo słodyczy (tych niezdrowych) za darmo.

No dobra, ale kto to?Edytuj

Chłopiec - to pewne. Czasami wykazuje tendencje homoseksualne, ale zmienia dziewczyny jak rękawiczki. Każdej coś kupuje, mówi "kocham" itp, po czym brutalnie rzuca. Lubi pojedynki. Potrafi zmiażdżyć każdego swoimi 52 kilogramami. Najsilniejszy chłopiec, jakiego Kran zna. Chłopiec o najdłuższym skoku, jakiego Kran zna. Najlepszy bramkarz, jakiego Kran zna.

Jest sławny, bo na jego podwórku rozbiła się awionetka. Też mi coś.

Oprócz tego, chwali się posiadłością i działką w Bieszczadach. Oba to gunwo prawda. Teren należy do jego dziadka, który (jako prawie najbogatszy mieszkaniec Wielmoży) prawdopodobnie podaruje jednej z kochanek. I tak leży na zadupiu i gór tam nie widać. Jego matka pracuje w Leviatanie, lubi robić sobie zdjęcia leżąc na schodach do sklepu w białych ubraniach. Oprócz tego, Dżemek ma o ileśtam lat starszego brata, który 10 razy podchodził do egzaminu na prawo jazdy i za każdym razem oblał (teraz jeździ jako haker), oraz ojca.

Dżemek miał również wypadek. Skakał w klasie z kolegą trzymając się za szyję, niestety poślizgnęli się na rozlanej wodzie (która nota bene wzięła się niewiadomo, skąd) i przywalił dolną szczęką w tablicę. Skutkowało to skruszeniem zębów i sporą ilością krwi, aferą w szkole oraz śmiechem Kran. Szlachetny chłopiec twierdził, że sam się w to wpakował. Jako, że nie jest Erenem Jaegerem, na wypełnienie zębów czekał ponad 2 lata. W sumie jednak nie, nie doczekał się.

Jak wygląda?Edytuj

Wiecznie tłuste loczki (i nie tylko) w kolorze ciemnego brązu, podbite oczy (i nie tylko) w kolorze zielono-niebiesko-szarym (jak Kran). Gruby, z wielką ilością włosów nie tylko na głowie. Czasami opalony, w zimę blady jak ściana. Zdecydowanie za wysoki.

CytatyEdytuj

Baśka, nie stać cię na paliwo! HAHAHAHAHAHA!

Do znajomej Kran

Pies złapał ich za rękę i uratował wyciągając gołymi rękami z rzeki płynącej nad mostem.

Z wypracowania Dżemka

Ciota z Kazachstanu

O Kran

Gała to pedofil, lubi małe dzieci!

Kran o Dżemku

Galeria ujęć tego czegośEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki