FANDOM

Carmella159 to użytkowniczka Vocaloid Wiki. Tak na prawdę nazywa się Karolina (znajomi mówią do niej Karo-chan, bądź Kara). Jest maniaczką Japonii, zwłaszcza interesuje się samurajami. Do społeczności fanów UTAU dołączyła niedawno i ciągle się o coś martwi (np. czy w ogóle powinna się za to zabierać).

CharakterEdytuj

To typowy przykład "cicha woda brzegi rwie". Jest wrażliwa, uparta, bardzo nieśmiała, zawsze uśmiechnięta, ale jeśli pozna się ją bliżej można zaobserwować jej drugą "twarz" - dziewczynę jarającą się albo facetami z grzywkami, albo facetami bez koszulek. Często ma zapędy yaoistki, chociaż woli poczytać "Ourana" czy "Vampire Knight". Lubi stawiać na swoim, ale jeśli widzi, że się myśli to umie szczerze przeprosić.

ZainteresowaniaEdytuj

Przede wszystkim: Japonia. Jej marzeniem są studia filologii japońskiej, później jakieś małe mieszkanko w Kioto. Uwielbia rysować (do jednego rysunku umie użyć po cztery ołówki, każdy służy do czegoś innego), czytać ciekawe książki (najczęściej romanse) i komiksy, nie tylko mangi. Chętnie ogląda filmy, ale tylko horrory, dramaty, na prawdę dobre komedie. Poza tym pisze własne opowiadania, czasami wrzuci coś na bloga.

WyglądEdytuj

Nic ciekawego. Wysoka okularnica o wiecznie rozmarzonym spojrzeniu - tak się opisuje. Na głowie ma totalną szopę jasnych loków (nie lubi ich związywać), oczy małe, ciemne, trochę zanikają gdy się uśmiecha. Zazwyczaj blada z zawsze różowymi policzkami. Ubiera się tylko i wyłącznie w spodnie (długie, albo 3/4), którym zawsze towarzyszy zwykły T-shirt.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ulubione anime to "BLEACH", "Shingeki no Kyojin" oraz "Ouran High School Host Club".
  • Z Vocaloidów najbardziej lubi GUMI, Gakupo oraz Kagamine Rin, a z UTAUloidów Kitsune Shibę, Namine Ritsu, Yokune Ruko i .wave.
  • Jej plany obejmują trzy UTAU (dwa już ma, myśli nad ostatnim, wiadomo tylko, że będzie to dziewczyna)
  • Ma świnkę morską, która (który?) nazywa się Pysio (rozetka).

Strony CarmelliEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki