FANDOM

Canción (Po hiszpańsku "Piosenka", dawniej Nali2000 lub MiuMiushi) to Użytkowniczka Vocaloid Wiki. Potrafi robić .ust i .vsq/.vsqx (pełen szacunek). 

10367175 1441061946150414 5339929979121682375 n.jpg

Wygląd Canción, używa tego zdjęcia również jako swój avatar.

CiekawostkiEdytuj

  • W szkole podpisuje sprawdziany "Zelo" lub "Zelo - Natalia *nazwisko*" oraz coraz rzadziej reaguje na swoje imię bo chce być nazywana "Zelo".
  • Canción marzy by studiować w Seulu.
  • Obecnie jest w trakcie nauki następujących języków: angielski, niemiecki, koreański.
  • Francio uraził Canción słowami "Masz ładny głos ale śpiewanie ci nie wychodzi".
  • Nie lubi świętować swoich urodzin, uważa to za męczące.
  • Ma 5 kolczyków, miała różwnież dwa tunele ale jej zarosły.
  • Ludzie strasznie często myślą że jest chłopcem.

Zainteresowania Edytuj

  • Muzyka
  • Gry
  • Rysowanie
  • Śpiew i taniec

WyglądEdytuj

Canción ma bardzo krótkie farbowane na brąz włosy oraz wygląda jak chłopiec.

CharakterEdytuj

W internecie Canción ma wielu znajomych i przyjaciół lecz w realnym świecie jest trochę samotniczką. Canción może dogadać się z każdym ponieważ posiada przynajmniej minimalną wiedzę na każdy temat. Canción bardzo przejmuje się złymi opiniami na swój temat.

Znajomi/przyjacieleEdytuj

Znajomi i przyjaciele Canción z internetu:

Znajomi i przyjaciele Canción z realnego życia:

  • Marta - strasznie gadatliwa przyjaciółka.
  • Magda - fanka simsów, koleżanka.
  • Dominik - często wracał z Canción z basenu, można z nim pogadać prawie o wszystkim, jest miły i zaczepia Canción.
  • Mikołaj - strasznie śmieszny, lubi przeszkadzać na lekcji, a że robi to w zabawny sposób to cała klasa (nauczycielka też) płacze ze śmiechu.
  • Aneta - bardzo zwariowana dobra koleżanka Canción, Aneta na wycieczce szkolnej udawała że chce zgwałcić Canción, przez co Canción prawie umarła na zawał.
  • Oliwia (Kuro) - przyjaciółka Canción, Oliwia i Canción nigdy się nie kłóciły do czasu aż zaczęły kolegować się z Anią.
  • Julka - dawna najlepsza przyjaciółka Canción.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki